۱۳۸۹ اسفند ۲, دوشنبه

به نام خدایی که کمانچه را  آفرید...

۱۱ نظر:

  1. در وطن خویش غریب۳ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۳:۳۵

    به نام خدایی که نوازنده ی کمانچه را آفرید که من فقط یه دونه از نوع کلهرش رو میشناسم. پس به نام خدایی که کلهر را آفرید...

    پاسخحذف
  2. http://ahkam-javanan.blogfa.com/post-18.aspx
    حضرات آیات عظام بهجت، سیستانی، وحید خراسانی، مکارم شیرازی و ... همگی خرید وفروش و نواختن این آلات را حرام می دانند.
    حرام محمد حرام الی یوم القیامه

    پاسخحذف
  3. شاعر میگه به درک که حروم میدونن :D

    پاسخحذف
  4. ببین خدا کمانچه رو واسه کلهر آفرید اصلا دیگه. تو چرا انقدر ساده ای.
    میگم کمانچه میل دارم یعنی اجرای کلهرم اومده پایین :d

    پاسخحذف
  5. حرام گوشت حلال خور!۳ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۵:۰۵

    پس قضیه ی ذبح اسلامی و اینا چی میشه؟!؟!؟!

    پاسخحذف
  6. در وطن خویش غریب۳ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۲۱

    یه سرم قندی-کلهری فعلاً به خودت تزریق کن دکتر، تا بعدش راجع به درمان اصلی شورای پزشکی تشکیل بدیم

    پاسخحذف
  7. فعلاً با این سر کن تا بعد:

    http://www.linktv.org/newmuslimmusic/kayhan

    پاسخحذف
  8. پسرم انگیزت از اینکه لینکی که من خودم به همه جهان معرفی کردم رو واسم می فرستی چیه؟

    پاسخحذف
  9. حروم حلال کلا به اونی که فطرتت بهت میگه به نظرم بیشتر برمیگرده. ولی به ما یاد ندادن به دین و اعتقاداتمون فکر کنیم به خاطر همین هنوز جرات انتخاب ندارم تو همه چی

    پاسخحذف
  10. می خواستم یادت بندازم که چیزایی که بهم دادی رو نگه می دارم.
    ضمناً! اینو من برات فرستادم... خوب فکر کن...!!!!

    پاسخحذف
  11. میدونم که تو دادی
    اگه عکس العملم رو بعد دیدن این کلیپ به یاد داشتی دیگه دوباره نمیفرستادی

    پاسخحذف