۱۳۹۰ فروردین ۲۰, شنبه

شب قبل کنکور دیگه خیلی بخواید به خودتون حال بدید چاره ای ندارید جز اینکه برید یه پیتزای سبزیجات بگیرید و بیارید خونه روش گوشت چرخ کرده ی فریزری بریزید تا هم بتونید کدو و بادمجون روشو تحمل کنید هم پروتئین فرداتون تامین بشه.
یه ذره خرید درمانی هم حال آدم و بعد از 3 روز خونه نشینی جا میاره. حالا اینکه چی باشه خیلی مهم نیست. شاید یه شال خوشگل ارزون این وسط گیر آوردید و با یه موس کامپیوتر که خراب شده بود و لازم داشتید، عوضش این یکی بلوتوثیه ولی بدون یو اس بی، ها ها! با یه شامپو با یه اسپری بینی که دیگه این دم آخری موفمون داره جوون مرگمون میکنه و این دیوونه ها اصلا حالیشون نیست کلرید سدیم یه لیتری چیه. از این اسپری سوسول بازی ها میدن. با یه قهوه از استار باکس واسه فردا قسمت دوم امتحانتون که بعد ناهاره و اعتباری به هشیاری شما بعد ناهار نیست. شیرش این وسط تا فردا یه بلایی سرمون نیاره خوبه. حالیمون نیست که بگیم نریز. برعکس تاکید میکنیم بریز. از شهرستان اومدیم جو گیریم ;) دیگه تو پرانتز بگم که از استار باکس داره بدم میاد دیگه. از همه جا گرون تره که هیچ، می گفتیم فضاش خوبه حداقل. به سلامتی امشب دیدم وای فایشو پولی کرده خال تو سر! به پول ما میشه دو هزار و پونصد تومن ساعتی. اومدم قاطی کنم که چه خبره؟!!!! یهو یه پرانتز دیگه باز شد که به پول خودشون میشه دو دلار حدودا و واسشون فرقی نکرده که. واسه ما که پولمونم مثل خودمون خسته است زیاده. عوضش کلی خلوت شده بود. دلم خنک شد :d
آره خلاصه. فردا کنکوره و منم که پدر کنکور جهان شناخته شده ام از رو سابقه ی تعداد کنکورهایی که دادم، با لیموزین میان دنبالم. پس واسم دعا کنید ;)



۳ نظر:

  1. حمید منظورت موفقیت در تداوم داشتن اتاقی به این منظمی است؟

    پاسخحذف
  2. اتغاق تازه شکا زندگی دانشجویی گرفته. قبلش به آدم حس درس خونی نمیداد :d

    پاسخحذف