۱۳۹۱ خرداد ۲۴, چهارشنبه

آقا google drive ترکونده به خدا!!!!
نمیدونم برنامه های دیگه مثل drop box هم این کارهارو میکنه یا نه. ولی معمولا کار با همه چیه گوگل آسونتره. یه مدت بود از google docs و google ppt استفاده میکردم. که عالیه ولی بقیه اش دیگه فوق العاده است. البته واسه اون هایی که ازش خبر ندارن. اگه خیلی وقته میشناسد که هیچی. enjoy!
حداقل کاری که میشه کرد مثلا اینه که فایل رو تو google docs آپلود کنی هم زمان همه اون هایی که لینکش رو دارن با هم آن لاین ببینن و edit کنن. یا با ppt هم میشه همین کارو کرد فقط اینکه خیلی ساده و عالی اسلاید ها رو transfer میکنه آن لاین.
خلاصه اینکه برا کار گروهی فوق العاده است. برا کسانی که آشنایی ندارن یه فیلم کوتاه داره که معرفی میکنه که چطوری یه فضای مجازی در اختیارت قرار میده تا همه فایل هات رو به جای اینکه مجبور باشی میل کنی و نگران سایزش باشی و این حرف ها یه جا share میکنی هرکی خواستی میبینه. و حسن دیگه اش اینه که خودت هرجا با هر کامپیوتری به فایل هات آن لاین دسترسی داری. دیگه نیاز نیست کامپیوترت همراهت باشه اگه لنگه یه فایلی. االبنه گفتم که برنامه های دیگه مثل drop box هم share دارن ولی اینکه هم زمان میتونی edit کنی با بقیه گروه من همیشه با google کاز کردم و از بقیه خبر ندارم.
ولی قسمتیش که امروز یاد گرفتم و کلی حال داد دانلود فایل بود. چند تا فایل رو هم زمان میخوای دانلود کنی اولا که میپرسه تو چه فرمتی واست دانلود کنم. ثانیا خودش همه رو zip میکنه بعد تو یه فولدر تحویلت میده خاک تو سر!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی حال داد. :)
شاید برا اینترنت باز ها و کسانی که زیاد سر و کار داشتن عادی باشه ولی برا من خیلی هیجان انگیز و کمک کننده بود.
hope u enjoy :)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر