۱۳۹۰ آذر ۷, دوشنبه

یه پست فیس بوکی

اینجا مانیل. ساعت 2.16 پی ام
من: یک سگ عصبانی از دست خودم و امتحانم و استادم.
دیشب 4 ساعت با وجدان درد خوابیدم.
فردا هم یه امتحان گاوی تر دارم.
تو ترافیک مجبور شدم چند کیلومتر پیاده بیام.
رفتم retail therapy حالم جا بیاد. بهتر شدم ولی وجدان درد هزار پزویی که خرج کردم هم به سگیم اضافه کرد.
کلی هم پول ناهار دادم و خوب نبود سرویسش.
حالا این تونر جدیده رو زدم به صورتم ببینم چی میشه. فعلا که میسوزه.
اگه لاک زرد پیدا کرده بودم شادتر میومدم. یا اگه اون استون لیتریه رو میخریدم شاید :d.
برق ناخونه آشغالیو میگه 15 تومن بیخودی
صابونه هم که بوی گند میده الکی دو تا خریدم
ولی عوضش یه کیف مسافرتی داد اشانتیون :d
کلا دراگ استور بازی حال میده.
کف زمینو که اونجور که دلم میخواد تمیز میکنم جیگرم حال میاد
میرویم بخوابیم پاشیم با وجدان درد درس بخونیم :d

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر