۱۳۹۰ آذر ۵, شنبه


۳ نظر:

  1. خدا نصیب کنه در خدمت حاج آقا فیض ببرید:
    http://www.goftaniha.org/2006/08/blog-post_21.html

    پاسخحذف
  2. این فیلم رو دیده بودم. حالم هم از خیلی هاشون بهم میخوره. ولی یادم نبود. از طرفی هم تلاشم اینه به اونی که داره میخونه گوش بدم و به اون وصل شم تا این که به خاطر این ها و گند هایی که میزنن دین و ایمون رو از دست بدم و کلا منکر همه چی بشم. مثل پستی که چند روز پیش گذاشته بودم. تازگی خیلی سخت مجلسی پیدا میکنم که بتونم باهاش ارتباط برقرار کنم. از بس که منفی از همشون دیدم و شنیدم. ناراحتم. دیگه حس قدیم ها رو تجربه نمیکنم

    مرسی که ضد حال زدید به ارتباطی که با این نوحه برقرار کرده بودم.

    پاسخحذف
  3. حضرت علی میگه اگه یک نفر رو دیدی شب گناه کرد, فردا همونطوری نگاهش نکن. شاید سحر توبه کرده باشه و تو خبر نداشته باشی...
    منم هنوز به این نرسیذم.

    پاسخحذف