۱۳۹۰ اسفند ۱۹, جمعه

خیلی دوست دارم بدونم تصویری که آدم ها از خودشون دارن با اونی که تو بیرون نشون میده چقدر فرق داره. تاحالا شده خودت رو تو آیینه به عنوان یه آدم جدا نگاه کنی؟ تا حالا به خودت به عنوان یکی از آدم هایی که در این جهان وجود دارن جدا فکر کردی که ببینی چطوری ای و چی کار میکنی؟
کلا هروقت تصویری که خودم از خودم دارم با اونی که بیرونه متفاوت میشه تعادلم به هم میریزه. انگار که سیبیل هام و قیچی کرده باشن. انگار که ساعت بیولوژیک بدنم به هم ریخته باشه و جت لگ شده باشم. حالا اون تصویر متفاوت لزوما نباید به چشم کسی بیاد, میتونه مثلا این باشه که تو فکر میکردی میتونی خشمت رو کنترل کنی و یهو سر یکی داد میزنی. این یعنی یه چیز از خودت خیال پردازی کرده بودی و یهو یه چیز دیگه میبینی. قاطی میکنم یهو نمیفهمم چی به چی ام. از خودم بدم میاد تو بعضی مورد هاش و یهو اعتماد به نفسم رو ازم میگیره. یه مثال دیگه اینکه یه مدت طولانی فکر میکردی مثلا 60 کیلویی و واسه همین اصلا چک نمیکردی بعد میری میبینی 67 کیلویی مثلا. یا چمیدونم هر چیز دیگه. مثلا فکر میکردی رو اعتماد به نفست کار کردی و کلا آدم محکمی هستی بعد یعو میری لکچر بدی صدات میلرزه. انقدر تعجب میکنی و بیشتر جلو خودت خجالت میکشی تا جلو دیگران.
پیچیده و جالبه.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر