۱۳۹۱ فروردین ۱۸, جمعه

جالبیه مدل خدا میدونی چیه؟
اینکه اگه یه ادعایی میکنی نمیذاره واسش بزرگ شی و یاد بگیری و عین بچه آدم بهش عمل کنی، هنوز بزرگ نشده سریع میذاره تو کاسه ات و میگه بیا! اگه آدمشی امتحانش رو اول پس بده تا راهت بدم.
بابا! من اومدم تو این مسیر که تو کمکم کنی اونی که دوست داری و دوست دارم "بشم" تازه! نیومدم بگم "هستم" پس بذار خدمت کنم. آخه یه فرصت بده یاد بگیرم اونی که میخوام باشم رو اول!!!!! اگه بلد بودم اونی که میگم باشم که جون نمیکندم واسه اومدن و یاد گرفتن. میخوای چی رو ثابت کنی؟ اینکه همش ادعا بوده؟ خوب وقتی یاد نگرفته ام هنوز!!!!!! ادعایی در کار نیست بابا جون. همش علاقه است. علاقه به اینکه یه طوری باشم. اومدم اونطوریم کنی!!!!! اول کاری نا امیدم نکن....
با امتحانی که میخواد به کل دورم کنه بزرگم نکن....

۵ نظر:

  1. man cheghad hes kardam ke mifahmam chi migi too in post...

    پاسخحذف
  2. moshkel midoni kojast? to khiyal mikoni khodam nemidone dare chikar mikone...say kon beja inke befahmoni behesh...khodet befahmi onchimige...hadeaghal yebar emtahan kon...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. مشکل شما هم اینه که بلد نیستی تو متن حل شی و با متن خیال پردازی کنی و به شخصیت پردازی نویسنده تن بدی.
      و الا لزوما نوشته ها نشونه ی اعتقادات آدم ها نیستن.

      حذف
  3. behar hal age mikhay khanandeye matn be eshtebah nayofte behtare moshakhas koni...

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. کل فلسفه ی وبلاگ و نوشتن در عوام اینه که خودت و نوشته هات رو در معرض اینجور قضاوت ها قرار بدی.
      اگه همه متن ها پا ورقی داشت خیال زندانی میشد...

      حذف