۱۳۹۲ فروردین ۵, دوشنبه

میدونی مشکل تو چیه؟

همچین خودش رو از من جدا میکنه و میگه مشکل تو انگار با من فرق داره.

مشکلت اینه که باور نمیکنی یه سری چیزهارو. 

ببین! الان بیخودی واسه من موعظه نکن. اون موقع که باید حرف میزدی کجا بودی؟

اگه باور میکردی تو هم راحت تر میگذشتی.

از چی؟؟؟!!! از آدم هام؟! از اتفاق هام! 

واسه خودت میگم. که انقدر نچرخی تو خودت.

نمیفهمی دیگه مشکلت همینه. همین که به من میگی "تو" و خودت و از من جدا میبینی یعنی اینکه نمیفهمی یکی شدن یعنی چی. 
خودمم هنوز نمیشناسمَم.. مِت ...مون...

۱ نظر:

  1. نخست موعظه‌ی پیر صحبت این حرف است /که از مصاحب ناجنس احتراز کنید۱۴ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۱۰

    نظام مقدس جمهوری اسلامی این همه جلسه‌ی وعظ برگذار کرد، جامعه‌ی وعاظ کشور هم دوره کارشناسی گذاشت تا ملت لیسانس موعظه بگیرند. بعد بیخودی "موعضه" می‌کنندکه بیخودی "موعضه" نکن. آن هم کسانی که تمام نوشته‌هاشون فقط "موعضه" است. ای خدا آدم زخم باسنشو به کی نشون بده؟

    پاسخحذف