۱۳۹۰ بهمن ۸, شنبه


۲ نظر:

  1. رافق تقی لی ... پزشک ... بیماری های قلبی ... و عضو اخراجی اتحادیه نویسندگان جمهوری آذربایجان که تا کنون جندین کتاب نیز از وی چاپ شده و پنج سال قبل، در پی درج مقاله ای در روزنامه صنعت صنعت قزئتی اعتراض شماری از مقامات مذهبی و ائمه جمعه (در ایران و جمهوری آذربایجان) را برانگیخت، ۱۹ نوامبر ۲۰۱۱، با چاقو مورد سوء قصد قرار گرفت و ۲۳ نوامبر ۲۰۱۱ در بیمارستان مرکز کلنیکی باکو جان سپرد.
    ....
    در ایران نیز آیت الله مرتضی بنی فضل نماینده استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و از مدرسین حوزه علمیه قم اعلام کرد: "رافق تقی لی" روزنامه نگار کشور جمهوری آذربایجان به اتهام افساد و مرتد بودن واجب قتل می‌باشد و هر شخصی که "رافق تقی لی" را به هلاکت برساند منزل مسکونی این آیت الله را به عنوان جایزه دریافت خواهد کرد. ...
    یک هفته بعد آیت الله محمد فاضل لنکرانی ... با صدور فتوایی نوشت: قتل او بر هر کسی که به او دسترسی داشته باشد لازم است و مسئول روزنامه مذکور که چنین افکار و عقایدی را با علم و توجه منتشر می‌کند همین حکم را دارد.

    پاسخحذف
  2. کلا نمیدونم چه اصراری دارین از سوابق مردم افشا گری کنید. اگه حرف حق میزنه مهم نیست واسم کیه و چیه.
    یاحرفش به دردم میخوره و خودش آدم درستی نیست که حسابرسش من نیستم که بخوام تو افشاگریش کمک کنم. یا هر کاره ای بوده و من از خلوتش و آدمی که الان هست و توبه ای که ممکن کرده باشه خبر ندارم و ترجیه میدم رو سابقه اش قضاوتش نکنم.
    حرف حق باشه از هرکس باشه.
    اگه تو دنیای ما یه عده نا اهل و حقیقت رو گرفتن دستشون به منکر حق نشین؛ منکر حقانیت اون آدم بشین.
    به نظرم اگر داره میگه "بگو فلانی گفت" سندی بر حرفش نیست که بخوام به اتکاش کاری و کنم؛ فقط مثالیه واسه اینکه بگه انقدر اطمینان دارم که حاضرم حق الناسش بیاد گردنم.

    پاسخحذف